Google Website Translator

dinsdag 6 december 2011

De laatste loodjes


We zijn druk bezig met de laatste loodjes (en nog niet eens begonnen aan de aller laatste loodjes) voordat we komende vrijdag vertrekken.
De tassen zijn deels gepakt (een deel van James zijn tassen wel te verstaan want mijn spullen liggen nog op de eetkamertafel en de slaapkamervloer uitgespreid).
Toch begint er hier en daar wel schot in te komen. Gister hebben we heerlijk bij Vera en Wouter gegeten en de vissen weggebracht. Vera en Wouter zullen tijdens onze afwezigheid op onze visjes passen en ik kan je vertellen dat de visjes heel blij zijn met hun logeeradresje. Vandaag hebben we een stapel geld op gehaald waar je bang van wordt (of heel gelukkig). Omdat we voor veel dingen contant zullen moeten betalen en weinig mogelijkheid hebben om te pinnen onderweg moeten we wel veel van het geld meenemen.
Bij thuiskomst kon ik James verrassen met nog een extra kledingstuk wat in zijn tas moet (moet hij toch weer opnieuw in gaan pakken ben ik bang). Gelukkig was hij er blij mee dus hoef ik me niet heel schuldig te voelen dat ik zijn bagage nog iets zwaarder gemaakt heb. En wellicht helpt het mensen in het buitenland om mijn naam uit te spreken?

Nu toch maar beginnen met mijn eigen tas inpakken want ik ben bang dat ik daar nog wel even wat tijd en energie in moet steken...



Geen opmerkingen:

Een reactie posten